marți, 15 septembrie 2020

Candidati in alegerile locale - 27 septembrie 2020

 Gabriela Vrânceanu Firea „Chiar Ea”: „De ce sunteți așa de disperați să vă întâlniți cu mine”? Asta le transmite primarul în funcție bucureștenilor care au cerut o dezbatere între primii doi candidați clasați în sondaje.

A refuzat propunerea mea de a ne întâlni în sala Consiliului General, a cerut să mergem la o autobază STB. Am mers la STB, pentru că știam că inaugurează un tramvai vopsit. A refuzat și această întâlnire. Mi-a refuzat inclusiv dialogul, pe telefon, în emisiunea în care era invitată.

În lipsa unei dezbateri reale, voluntarii din echipă au realizat un montaj de tip dezbatere, cu imagini din emisiunile în care am participat, în paralel, eu la Realitatea Plus, Gabriela Firea la Antena 3. Puteți vedea declarațiile cele mai importante legate de tema dezbaterii, dar și despre licitația trucată de la Primăria Capitalei, prin care o firmă turcească a fost favorizată în fața producătorului român de tramvaie, de la Arad.

3 comentarii:

  1. Voi ,conducerea SCMD al carui ,cotizant la zi, sunt eu postati asemenea infantilism ??? Eu nu de asta platesc cotizatie !

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnule Stanciu, alegerile locale si programele/viziunile candidatilor cu privire la dezvoltarea localitatilor nu sunt infantilisme. Aceste evenimente ne marcheaza viata tuturor, pentru cel putin 4 ani!...

    RăspundețiȘtergere